Home » » Kapal Royal Caribbean Terbesar Di Dunia

Kapal Royal Caribbean Terbesar Di Dunia



Besar memang besar..Pastikan duit korang pun "besar" yea kalau nak naik Kapal ini..Semestinya bukan dari Malaysia..Teringin nak naik kapal ini..Tapi kena kumpul duit berpuluh tahun rasanya baru dapat naik lainlah kalau dah kaya satu hari nanti.  
Jom kita skodeng ada apa dalam kapal ini..



















Sumber : awan-fantasia

5 comments:

  1. perghh memang mewah kapal ni

    ReplyDelete
  2. salam, boleh tAK AWAK UPLOAD CERITA PUAKA TEBING BIRU

    ReplyDelete
  3. kapal niw klu ak dpt naek..peeerrrggghhhh...aty ade snang oooo..

    ReplyDelete
  4. erm,aku da naik pon kpal ni..
    ase cm biase je..

    ReplyDelete
  5. mewah+beautiful+elegan= perfact...huhu mudahan masuk la mimpi mlm ie..

    ReplyDelete