Home » » Perdana Menteri Di Konti Hot FM

Perdana Menteri Di Konti Hot FM

2011/05/04
PUTRAJAYA: Datuk Seri Najib Razak terus menggunakan pelbagai medium bagi mendekati rakyat Malaysia dan terkini akan ke udara melalui saluran radio, Hot FM, pada Jumaat ini. 


"Saya akan muncul di Hot FM Jumaat ini dari 7.30 pagi hingga 8.30 pagi. Terima kasih kerana mendorong saya untuk melakukannya," kata Perdana Menteri di laman Twitternya.Kemunculan Perdana Menteri adalah hasil jemputan penyampai radio, Fara Fauzana, yang sebelum ini mengakui di laman Twitternya bahawa ia adalah idea "gila" beliau.
"Terbaik. Dapat good news. My crazy idea nak ajak PM datang Hot FM menjadi," kata penyampai popular itu. 

Pengendali akaun Twitter Hot FM pula gembira dengan persetujuan Najib dengan mesej: "Kecil tapak tangan, nyiru kami tadahkan. Jutaan terima kasih kami ucapkan." 

Hot FM bersiaran di frekuensi 97.6 MHz. 

Persetujuan Perdana Menteri itu turut mendapat respon positif daripada rakan Twitternya. 
Pemegang akaun Twitter bernama Effa menulis: "Inilah satu peluang hebat kepada seluruh Malaysia kerana Datuk Seri muncul di radio. Tak sabar menunggu." 

Seorang lagi yang bernama Kipso pula menyatakan beliau juga tertunggu-tunggu untuk mendengar apa yang akan dikatakan semasa siaran itu. 

Najib turut membalas beberapa mesej daripada rakan Twitternya termasuk shahariL_izhar dan blakflowering, dengan mesej: "Saya perlu mendekati rakyat menerusi cara-cara baru." 

Kepada sokongan daripada EmiSakuragi, Perdana Menteri membalas: "Terima kasih, sekadar mencuba cara baru yang menarik untuk berkomunikasi dengan rakyat." 

Terdapat juga yang kecewa kerana mungkin tidak dapat mendengar Najib ke udara kelak, antara LizClim yang menyatakan: "Agak malang. Pagi sangat. Saya harus ke kolej. Bergembiralah." - BERNAMA

1 comments: