Home » » Koleksi Tandatangan Yang Unik

Koleksi Tandatangan Yang Unik

Tandatangan Beyonce

Tandatangan Siti Nurhaliza


Tandatangan Barrack Obama

Tandatangan Tun Dr Mahathir

Tandatangan Rihanna

Tandatangan Lewis Hamilton

Tandatangan Celine Dion

Tandatangan Whitney Houston

Tandatangan Oprah Winfrey

Tandatangan Justin Timberlake

Tandatangan Lady Gaga

 Tandatangan Tiger Woods
 Tandatangan Justin Bieber

Tandatangan Kumpulan SNSD

Tandatangan Kumpulan Super Junior

Tandatangan Scarlett Johanson

Tandatangan Chris Daughtry

Tandatangan Maria Sharapova

 Tandatangan Paris Hilton

Tandatangan Britney Spears

Tandatangan Shah Rukh Khan

Tandatangan Kumpulan Big Bang

Tandatangan Aishwarya Rai

Tandatangan Salman Khan

Tandatangan Kareena Kapoor

Tandatangan Jackie Chan

Tandatangan Jay Chou

Tandatangan Maher Zain

13 comments:

  1. tandatangan sudirman pn unik jgak..

    ReplyDelete
  2. wow...tandatangan obama kalau dipusing dan tegakkan

    ReplyDelete
  3. takde tondatangan arwah sudir yek? :-)

    ReplyDelete
  4. ngga ada tanda tangan yang berawalan huruf N pak?

    ReplyDelete
  5. Macem - macem amat ya, ga ribet tuh :v
    klo ane mah simple2 aja :D

    ReplyDelete
  6. ni tandantangan unik ke tandatangan artis??
    aku yang jd tandatanya skang..

    ReplyDelete
  7. tanda tangan buat KIKY AZKIA gmn ya..? yg simpel

    ReplyDelete
  8. Kaya ane yg dari huruf f susah ya bang..
    Fikri fauzi
    ada yg bisa bantuin donk..

    ReplyDelete
  9. Hello semua orang yang saya amat gembira yang mengambil lihat pada bukti besar saya bagaimana saya mendapat keinginan pinjaman saya Encik José Luis yang merupakan maneger José Luis Pinjaman Syarikat, saya ingin cepat menggunakan peluang ini untuk membiarkan semua orang tahu ini, am D. Carlos Bulgheronic dari Buenos Aires Agentina, saya cari pinjaman untuk memulakan perniagaan saya sendiri untuk menyokong perniagaan pertanian saya, perbelanjaan, jadi pergi dalam talian untuk mencari pinjaman apabila saya mendapati beberapa pemberi pinjaman yang menipu dan ditipu wang kecil saya dalam proses masa menjadi ii keliru tidak tahu apa lagi yang perlu dilakukan, kerana wang yang sedikit saya dengan saya dipimpin oleh mereka anak haram penipuan yang memanggil pemberi pinjaman kredit sebenar, jadi yang setia sebagai hari aku melayari Internet untuk mencari pekerjaan saya mendapati beberapa testimoni komen dalam forum D. Carlos, dan Puan Mary Lin dengan cara yang mereka terima bandar pinjaman bank mereka syarikat e-mel: joseluisloans@gmail.com, jadi saya memberitahu diri saya yang hendak Kuberikan ini percubaan kerana saya begitu takut tentang apa yang para peminjam yang lain lakukan kepada saya, jadi saya pergi ke hadapan saya mengambil alamat e-mel peribadi anda yang berada di dalam komen-komen dalam forum, jadi saya menghubunginya untuk memberitahu beliau bahawa saya telah dirujuk kepadanya oleh beberapa pelanggan yang menerima pinjaman mereka syarikatnya, D. Carlos, dan María lin jadi apabila dia mendengar bahawa beliau amat gembira dengan keadaan itu, jadi saya bahawa saya dalam syarikat yang betul kata di mana saya mendapatkan jumlah saya pinjaman keinginan, memberikan saya pinjaman borang permohonan peminjam untuk membentangkan dan belakang, Saya melakukan semua jadi, kerana maklumat yang diperlukan keseluruhan saya tentang saya, jadi saya mendapat terma-terma dan syarat-syarat semua syarikat anda berjalan lancar, tanpa kehilangan masa, tidak kurang daripada 24 jam saya telah dimaklumkan bahawa jumlah pinjaman saya daripada 9,000,000 sah dolar telah didaftarkan dan diluluskan oleh lembaga pemegang amanah pinjaman, jadi dalam proses masa itu saya begitu gembira apabila mereka berkata, saya sepatutnya menghantar mereka perbankan butiran, tetapi agak ragu-ragu untuk berbuat demikian saya berkata kami mempunyai keyakinan dan saya rasa bagi pemberi pinjaman ini dipanggil Encik Abraham memberikan mereka akaun bank jadi ia adalah menghairankan bahawa penerimaan dan menyedarkan bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah $ 9.000.000 oleh Encik José Luis. Jadi segera menghantar e-mel yang saya terima pinjaman saya berjaya, jadi saudara-saudara di luar sana masih mencari syarikat pinjaman yang tulen saya akan memberitahu anda sila hubungi Encik José Luis dengan e-mel yang sama: joseluisloans@gmail.com dan saya tahu dia juga akan membantu dengan jumlah pinjaman saya ingin anda juga, e-mel mereka hari ini dan anda akan gembira anda lakukan. D. Carlos Bulgheronic dari Buenos Aires Agentina

    ReplyDelete
  10. Tanda tangan Taeyeon SNSD imut ching, kupu-kupu ^^

    ReplyDelete
  11. Saya, Jessica Shannon Shirley dari Amerika Syarikat, North Carolina saya berjanji
    untuk berkongsi kesaksian ini di seluruh dunia sekali Suami saya kembali kembali kepada saya, dan hari ini berkenaan dengan semua kerana saya ingin mengucapkan terima kasih dr. Odenore untuk membawa kegembiraan dan kebahagiaan kepada hubungan saya dan keluarga saya. Saya ingin memaklumkan kepada anda semua bahawa ada caster ejaan yang benar dan tulen. Saya tidak percaya dalam apa-apa perkara-perkara ini sehingga i perceraian suami saya, saya memerlukan bantuan sehingga saya mendapati yang caster ejaan yang hebat, Dan dia membuang ejaan cinta bagi saya, dan dia meyakinkan saya bahawa saya akan mendapat suami saya kembali dalam dua hari selepas ejaan telah dilemparkan. Tiga hari kemudian, telefon saya berdering, dan sebagainya teramat, ia adalah suami saya yang tidak memanggil saya untuk 6 bulan yang lalu sekarang, dan membuat permohonan maaf untuk percutian hati, dan memberitahu saya bahawa dia sudah bersedia untuk menjadi tulang belakang saya sehingga hidupnya dengan saya. Dr Odenore, dikeluarkan dia tahu berapa banyak saya suka dan mahu dia. Dan membuka matanya untuk gambar berapa banyak kita telah berkongsi bersama-sama. Sebagai I`m menulis kesaksian ini sekarang I `m gadis yang paling gembira di dunia dan saya dan suami saya yang hidup kehidupan yang bahagia dan cinta kita kini lebih kuat daripada bagaimana ia adalah lebih sebelum rehat kami sehingga. Jadi `s mengapa saya berjanji untuk berkongsi kesaksian saya di seluruh alam semesta. Semua terima kasih pergi ke Dr Odenore untuk kerja-kerja yang berlebihan yang beliau telah lakukan untuk saya. Di bawah adalah alamat e-mel dalam apa jua keadaan anda sedang menjalani rehat jantung, dan saya memberi jaminan kepada anda bahawa dia telah melakukan lombong bagi saya, dia pasti akan membantu anda juga. hubungi dia buat pada e-mel odenoretemple@gmail.com

    (1) musim Cancer
    (2) musim Kehamilan
    (3) Hiv / aids ejaan *
    (4) Mendapatkan wang penipuan anda kembali *
    (5) Jika anda mahu kanak-kanak.
    (6) Jika anda sentiasa mempunyai mimpi buruk
    (7) Eja untuk Dapatkan satu cinta anda keluar dari penjara.
    (8) Mendapatkan pinjaman yang besar tanpa membayar apa-apa fi mengeja *
    (9) Anda mahu wanita / orang yang berlari selepas anda.
    (10) Jika anda mahu bekas anda kembali.
    Hubungi beliau hari ini atas bantuan anda dan anda akan gembira untuk selama-lamanya. JAWAPAN (e-mel: odenoretemple@gmail.com)

    ReplyDelete